יום שני, 16 בינואר 2012

מזמן לא הייתי כאן...

הי לכולם! (כלומר, לכל אלו שלא מגיבים לבלוג שלי חחח)

מזמן לא הייתי כאן והיום נעמה החמודה שלומדת איתי שיבוץ אבני-חן הזכירה לי את העובדה הזו. תודה על התזכורת נעמונת!
האמת היא , שאני מאד עסוקה ומדי פעם נזכרת שהרבה זמן לא עדכנתי את הבלוג אבל איכשהו לא מוצאת את הזמן לעדכן אותו.

נתחיל בזה שמצב הבריאות שלי משתפר! אחרי הבדיקות האחרונות כבר הייתי כמעט בטוחה שאני מסיימת את הטיפולים ועוברת לתרופות "משמרות" אבל כנראה שצריך למשוך עוד קצת, הרופאים לא רוצים שנפסיק בבת אחת כדי שלא תהיה התדרדרות במצב , אבל לפחות  תדירות הטיפולים ירדה לפעם בשלושה שבועות ויש לי יותר מנוחה.

בנוסף, בסוף אוקטובר חזרתי ללימודים בבית הספר לצורפות והתחלתי קורס של צורפות מתקדמת בשילוב קורס של שיבוץ אבני חן. בזמנו, כשהתחלתי ללמוד צורפות, לא הרגשתי בשלה להתעסק בכל הנושא של שיבוץ אבני חן, חשבתי גם שלא תהיה לי סבלנות לזה ("מי צריך להתעסק עם כל האבנים הקטנות האלו!?") והעדפתי להשאיר את הידע והעבודה למשבץ מקצועי. אבל היות ובמשך הזמן התחלתי בעצמי להתעסק בנושא והבנתי שאני יכולה לחסוך לעצמי הוצאות אם אלמד לפחות את הבסיס של השיבוץ, מה גם שזה יעזור לי לבנות את המודלים שלי נכון יותר, החלטתי בסופו של דבר להרשם לקורס וגם לשלב אותו בכיתת צורפות. אמנם בכיתה שלי התלמידים הם מתחילים, אבל אני עובדת שלא לפי תכנית הלימודים ומבצעת פרויקטים מתקדמים יותר, לפי הרמה שאליה הגעתי עד כה. אני מאד נהנית מהלימודים והאנשים בכיתה מדהימים ומקסימים. גם כיף לי שיש לי שוב מסגרת לצאת אליה כמה פעמים בשבוע, אחרי שנה שבה אני עסוקה בעיקר בענייני הבריאות שלי ולא משתייכת לשום מסגרת של עבודה או לימודים...

מה עוד? מתרחשים עוד הרבה דברים במישור המקצועי שאני עדיין לא יכולה לדבר עליהם וגם במישור האישי. השנה הזו היתה שנה קשה מאד אבל באופן כללי כשאני מרגישה טוב אני די נהנית מהחיים, עסוקה בדברים שאני אוהבת, יוצרת, לומדת, קוראת, עושה שופינג D-: ועוד.

הנה כמה תמונות של דברים שעשיתי בחודשים האחרונים, על קצה המזלג:

הטבעת של דיאנה, חברה טובה
זו טבעת "אנא בכח" עשויה כסף, מנוסרת בעבודת יד ומעוטרת בעלים
 
טבעת לאבנים בליטוש "טריליון" (משולש בשפה עממית...)
זה המודל הראשון שעשיתי בקורס צורפות הנוכחי


תליון אגת דרוזי, גדול במיוחד (45 מ"מ אורך), עם עיטורי עלים


טבעת מרקיזות כפולה, לברדורייט ואגת דרוזי, כסף בציפוי זהב

טבעות ותליוני אגת בטכניקת אלקטרופורמינג, כסף בציפוי זהב
חלק מקולקציית New Age



שני צילומים של תכשיטים שלי בתערוכת בוגרים 2011 בית הספר לתכשיטנות של רשת עמל


וזה בעצם התכשיט האמיתי מכולם...
פליקס הידוע גם בכינויו פייסבוק :-)

בקרוב יהיו עדכונים נוספים וצילומים של תכשיטים חדשים.
אל תשכחו לבקר בחנות באטסי www.etsy.com/shop/uglyjewelry ולהמשיך להנות מההנחות על התכשיטים...

2 תגובות:

אושרית אמר/ה...

היי, את מאוד מעניינת. אוהבת את הכתיבה שלך והתמונות מהממות.

!Ugly Jewelry אמר/ה...

איזה כיף! תודה :)