יום שבת, 23 בפברואר 2013

Back in Business

עבר הרבה זמן מאז שהייתי כאן בפעם האחרונה.
אני עסוקה מאד בהרבה דברים, ביניהם לימודים לתואר שני בתולדות האמנות באוניברסיטת תל אביב, אותם התחלתי באוקטובר 2012 לאחר שתקופה ארוכה התלבטתי לגביי השלמת הרקע שחסר לי באמנות.
הלימודים מאד מעניינים, אם כי קשה לחזור למסגרת תובענית של לימודים אקדמיים, בפרט שעברו 15 שנה מהתואר הראשון ובפרט שהזיכרון שלי כבר לא משהו... אבל להפתעתי אני מקבלת ציונים לא רעים בכלל בבחינות והעיקר שאני מאד נהנית מהלימודים עצמם ומאד מעניין לי. סוף סוף אני רוכשת לי את הרקע התאורטי שחסר לי באמנות ולהפתעתי דוקא מה שהכי אהבתי ללמוד הסמסטר הוא אמנות מודרנית של המאה ה 19, ובפרט התחברתי לון גוך. כנראה שסיפור החיים העגום שלו והיצירות המיוחדות מאד נגעו ללבי.
אחרי חודש של חופשת בחינות שבה השבתתי את החנות של באטסי אני חוזרת לפעילות.
כרגע מציעה למכירה בעיקר את מה שקיים במלאי ויש גם הנחות של 50% במסגרת האאוטלט שפתחתי לא מזמן בחנות.
בין המציאות באאוטלט נמצאות גם טבעות הדיאנה שלי.

כיום סגנון העבודה שלי השתנה ואני בעיקר עובדת עם אבני אגת גדולות וצבעוניות מהן אני מייצרת טבעות ותליונים בעיקר. בקרוב אני מקוה להעלות לאתר טבעות ותליונים חדשים מהסוג.

כמו כן באתר החנות מוצעים למכירה תכשיטי קרושה מחוט מתכת, ב 15% הנחה, דוגמת זה שבתמונה להלן:

זהו זה בנתיים. מקוה לעדכונים חדשים בקרוב...
בקרו בחנות הוירטואלית ובדף הפייסבוק שלי כדי להתעדכן...

אין תגובות: