יום חמישי, 28 ביוני 2012

Retail

כן כן מזמן לא הייתי כאן. הגיע הזמן לעדכן מה חדש!
אז קודם כל סיימתי לימודי שיבוץ אבני חן ויהלומים. היה ממש כיף ומועיל מאד, אני יודעת כבר לשבץ בעצמי הרבה סוגים של שיבוצים וצורות אבנים ומשתמשת בידע וביכולות שרכשתי בעבודה השוטפת שלי. היה פשוט שווה, מה גם שהמורה שלי לשיבוץ מרקו מזרחי הוא איש מדהים, מקסים, נדיב ומקצוען אמיתי שאפשר ללמוד ממנו המון. בטוח שאשמור איתו על קשר גם אחרי הלימודים.

בנוסף, התחלתי להתעסק קצת בתחום הקמעונאות בביגוד, בנוסף לעבודה שלי כצורפת ומעצבת תכשיטים ועכשיו גם משבצת :-)
אני אוספת פריטי ביגוד מיוחדים, אופנתיים ויפים ומוכרת אותם בעיקר באיביי. מאז שהתחלתי להתעמק באיביי לפני שנה גיליתי עולם ומלואו ממכר של קניה ומכירה, בכל התחומים למעשה. מקניינית גם הפכתי למוכרת במשך הזמן ואני עדיין מתנסה ולומדת את התחום וזה מאד כיף! גם כשהיתה לי החנות ברחוב הכרמל בתל אביב מאד אהבתי את כל הקשור למסחר וזה אחד הדברים שהכי נהניתי מהם בעבודה שלי, מעבר לאומנות וליצירה עצמה. המסחר - קניה ומכירה, גלגול של סחורה הלאה, הכנסת סחורה חדשה, כל זה מכניס בי אדרנלין ועושה לי שמח בלב! וכל מה שעושה לי שמח בלב הוא מבורך!
תוכלו להכנס לרשימת הפריטים העכשוויים שאני מוכרת באיביי בקישור הבא:
http://www.ebay.com/sch/uglyjewelry/m.html?_nkw=&_armrs=1&_from=&_ipg=&_trksid=p3686
כרגע אמנם זה לא הרבה, כי אני מוגבלת מבחינת מספר הפריטים שמותר לי למכור כרגע וגם מבחינת הסכום הכולל של המכירות, אבל אני מקוה להתפתח הלאה ולהגדיל את ההיקף.
אגב, רוב הפריטים שאני מוכרת הם חדשים עם תווית אבל יש גם קצת יד שניה, את הרוב כבר מכרתי :-)

בחנות באטסי העניינים זורמים יפה, יש מכירות ויש פריטים חדשים. בקרוב יהיו נוספים. בנתיים גם שידרגתי את החנות והכנסתי צילומים מקצועיים הרבה יותר של התכשיטים. זה דרש ממני הרבה השקעה ומאמץ בהקמת התנאים לצילומים איכותיים אבל בהתחשב בכך שאני עושה הכל בעצמי גם בתחום הזה, אני חושבת שעשיתי עבודה לא רעה...

במהלך הקיץ הקרוב אני לוקחת חלק בארגון ובהשתתפות ביריד מיוחד של חפצי יד שניה וגם תכשיטים פרי יצירתי יוצגו בו למכירה במחירים שווים. היריד הוא פרויקט של קבוצת הפייסבוק "גמאני חליתי בסרטן השד" בה אני חברה מזה כשנה וחצי מאז שחליתי למעשה. הקבוצה הזו היא קבוצת התמיכה שלי וחברות בה כמעט 600 נשים מכל רחבי הארץ ואפילו קצת מחו"ל. אנחנו פעילות מאד ונפגשות הרבה והיריד הזה - מטרתו תהיה לאסוף כספים למימון פעילותה של הקבוצה. עד כה המפגשים והפעילויות נעשים בהתנדבות עם מעט מאד כספים שמעורבים וכדי שנוכל להרחיב את הפעילות לטובת חברות הקבוצה צריך לגייס כסף!
בהמשך כשיהיו לי פרטים נוספים לגביי האירוע אפרסם אותם כאן.

זה עיקר החדשות לעכשיו. הגיע הזמן להתחיל לעבוד בסטודיו...

אין תגובות: